هتل رو به روی فرودگاه امام

فهرست مطالب این مقاله

هتل رو به روی فرودگاه امام

هتل رکسان تهران با 5 ستاره  از جمله معدود هتل‌های ترانزیتی ایران است که در نزدیکی فرودگاه امام خمینی قرار دارد.

این هتل شیک و زیبا جزء اولین هتل‌های ایران است که زیر مجموعه یک برند خارجی است.

برند آکور با داشتن 38 هزار هتل در سراسر دنیا تجربه بسیار بالایی در زمینه هتلداری و تشریفات داشته و هتل نووتل تهران سابقاً یکی از زیرمجموعه‌های آن بود.

امروزه با تغییر نام هتل به رکسان، این دو هتل از زیرمجموعه آکور نیز خارج شده‌اند.


هتل رو به روی فرودگاه امام

هتل رکسان 300 اتاق با امکانات مدرن و البته طراحی فوق العاده زیبا و شیک دارد که آماده پذیرایی از مسافرانی است که فاصله بین دو پرواز آنها زیاد بوده و قصد استراحتی لوکس وآرامش‌بخش را دارند.

از سایر امکانات این هتل می‌توان به باشگاه سلامت، استخرهای مجهز و سالن بدنسازی اشاره کرد.

مسافرانی که تمایل ندارند زمان بین دو پروازشان را در فرودگاه سپری نمایند می‌توانند به فاصله چند دقیقه با استفاده از پل عابر پیاده که یکی از راه‌های ارتباطی بین فرودگاه و هتل می‌باشد وارد هتل شوند.

از طرف دیگر در صورتی که میهمانان تعدد سفرهای مختلف داشته و زمان کافی جهت ورود به شهر را ندارند می‌توانند جلسات خود را با بالاترین کیفیت در این هتل برگزار کرده و یا در کنفرانس‌ها شرکت نمایند.

هتل رکسان (نووتل) یکی از بهترین انتخاب‌ها است. این هتل تنها 5 دقیقه پیاده با فرودگاه امام خمینی فاصله دارد و یکی از اولین و بهترین هتل‌های فرودگاهی تهران است.

این هتل شامل دو هتل لوکس، هتل ایبیس چهار ستاره و نووتل پنج ستاره است که هر دو از نخستین هتل‌های گروه اکور فرانسه هستند.

موقعیت مکانی مناسب و به دور از شلوغی شهر از ویژگی‌های این هتل است.

هتل پنج ستاره نووتل از مجهزترین و لوکس‌ترین هتل‌های بین‌المللی تهران است که با همکاری گروه هتلداری آکور فرانسه در نزدیکی فرودگاه امام خمینی ساخته شده است.

رزرو هتل نووتل تهران یکی از اولین هتل‌های فرودگاهی کشور است که در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) واقع شده است.

رزرو هتل نووتل تهران با امکانات رفاهی و تفریحی خود که در حد بین‌المللی و در سطح A است، می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. همواره این نکته را به خاطر داشته باشید که این هتل در مقابل هتل‌های پنج ستاره تهران دارای امتیازهای بسیار بالاتری است.


امکانات هتل رکسان

در هتل رکسان می‌توانید بر حسب نیاز و یا به دلخواه و سلیقه‌تان یکی از انواع اتاق های یک‌تخته و دو تخته دبل یا توئین را انتخاب کنید.

اتاق‌های هتل دارای فضایی دل‌باز و آرام با دکوراسیونی زیبا هستند که مطابق استانداردها و طراحی‌های جهانی ساخته شده‌اند.

اتاق‌های این هتل در نهایت سادگی و همزمان با کیفیت بالا طراحی شده‌اند و مسافران هنگام رزرو اتاق دچار سردرگمی نخواهند شد.

کلیه اتاق‌ها در تمامی طبقات و چشم‌اندازهای مختلف دارای قیمت واحد هستند لذا انتخاب فرایندی پیچیده در رزرو این هتل نخواهد بود.

شاید به دلیل موقعیت قرارگیری هتل، تصور شما از امکانات کمی سطح پایین باشد اما این هتل کاملاً خلاف انتظارات معمول عمل کرده و کلیه امکانات یک هتل 5ستاره لوکس در مرکز شهر را داراست.

مرکز سلامتی، کافی شاپ، چندین رستوران، مرکز ورزشی بسیار لوکس و خاص با استخر و کلیه امکانات ورزشی، مرکز ماساژ، بیزینس سنتر، اتاق جلسات، سالن‌های بسیار لوکس و بزرگ با کلیه امکانات لازم و چندین رستوران مختلف تنها بخشی از امکاناتی هستند که با رزرو هتل بهره‌مند می‌شوید.

امکانات رفاهی و تفریحی منحصر به‌ فردی در رزرو این هتل وجود دارد، این امکانات رفاهی را می‌توان در نمونه‌هایی مانند:

  • پارکینگ
  • استخر
  • سونا
  • جکوزی
  • بانک
  • مرکز خرید
  • فضای بازی با امکانات عالی برای کودکان
  • صندوق امانات با درجه امنیتی بسیار بالا
  • امکان تماس برون مرزی بدون نیاز به اپراتور و …

استخر هتل رکسان (نووتل سابق) تهران

در زمان‌هایی که خسته هستید و نیاز به یک آب‌تنی دارید، حسابی می‌تواند حال‌تان را خوب کند.

اگر شما هم جزو آن دسته از مسافرانی هستید که می‌خواهید در فرودگاه بین المللی امام خمینی پرواز خود را تغییر دهید و نیاز به مکانی برای اقامت کوتاه مدت اما بسیار خوب دارید، هتل بین المللی نووتل تهران یک انتخاب بسیار مناسب برای شما خواهد بود.

این هتل مکانی رویایی در تهران در نزدیکی فرودگاه امام خمینی با پنج ستاره درخشان مکانی بسیار مناسب برای اقامت شما مهمانان عزیز است.

این هتل با همکاری هتلداران فرانسوی در  موقعیتی منحصر به‌ فرد و خارج از شهر بنا شده است.

این هتل پنج ستاره بین‌المللی با داشتن پرسنل حرفه‌ای و امکانات رفاهی بسیار مدرن یکی از لوکس ترین هتل‌های تهران به شمار می‌آید.

هفت سالن همایش و کنفرانس هتل

سالن اصلی پارادایس با ظرفیت ششصد نفر، سالن لاوندر، رز و تولیپ با ظرفیت هفتاد نفر، سالن ماری گولد، لوتوس و ارکید با ظرفیت چهارده نفر برای برگزاری هر نوع همایش و سمینار با آخرین تجهیزات روز دنیا آماده ارائه خدمات است.

 سالن همایش و کنفرانس با تجهیزات کامل: یکی از ویژگی‌های بسیار مناسب هتل که می‌تواند یک موقعیت بسیار مناسب کاری را برای هر فرد فراهم می‌کند.

شما می‌توانید بزرگترین همایش‌ها و سمینارها را در این هتل برگزار کنید و مهمان خارجی شما بعد از ورود به فرودگاه امام خمینی در این هتل اقامت داشته باشند.

اولین هتل فرودگاه بین المللی ایران این موقعیت طلایی را برای شما به وجود آورد که قبل یا بعد از پرواز بین‌‌المللی‌تان یک سمینار، همایش یا کنفرانس خوب را برگزار کنید.

هتل بین المللی نووتل تهران دارای ۷ سالن سمینار بزرگ با ظرفیت‌های متفاوت است؛ می‌توانید هر کدام از آنها را که برای کار شما مناسب است، رزرو کنید.


رستوران‌ها و کافه‌های هتل

این هتل که در اصل ترکیبی از سنت ایرانی و مدرنیته فرانسوی است، از لحاظ مدیریت غذایی نیز دارای دو بخش رستوران ایرانی وادی و رستوران بین‌المللی گلکسی است.

یکی از شگفتی‌های هتل نووتل فرودگاه امام تهران که به جاذبه چشم‌نوازی نیز برای این هتل مبدل شده، رستوران ایرانی سنتی وادی است.

شما در این رستوران می‌توانید تلفیقی از سه هنر بسیار ناب شرقی یعنی، غذا، نقاشی و شعر را در کنار یکدیگر ببینید.

نقاشی‌های شرقی که با هنر ویترای بر روی شیشه‌های آبی رنگ در رستوران ایرانی سنتی وادی خودنمایی کنند، در کنار اشعار خیام که بر روی درهای چوبی کنده‌کاری شده، می‌تواند تمام و کمال طعم غذای شرقی و ایرانی را به جان شما بنشاند.

در رستوران ایرانی وادی، حکاکی اشعاری از خیام روی درهای چوبی، نقاشی‌های سنتی روی شیشه‌های آبی و طراحی شرقی رستوران هتل فضایی سنتی و آرامش بخش فراهم کرده است که با سرو غذاهای ایرانی همخوانی دارد. رستوران از ساعت شش تا ده شب برای سرو شام در دسترس است.

اما با تمام این تفاسیر رستوران بین‌المللی گلکسی در هتل نیز می‌تواند یک انتخاب خوب برای کسانی باشد که به غذا‌های بین المللی علاقه دارند.

رستوران گلکسی انواع غذاهای بین المللی را مناسب با ذائقه هر فرد در دو بخش گیاه‌خواری و گوشت‌خواری سرو می‌کند.

این رستوران با انواع غذاها متناسب با هر سلیقه‌ای آماده پذیرایی از مسافران است.

صبحانه که بین ساعت شش الی یازده صبح سرو می‌شود شامل انواع نان و شیرینی، آب میوه، چای و قهوه و املت بار، لبنیات و سبزیجات تازه و مناسب با هر رژیم غذایی (گیاه خواری، دیابت و…) است.


قوانین هتل رکسان 

  • ساعت تحویل دادن: 14
  • ساعت تحویل گرفتن: 12
  • اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید.
  • پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد.
  • همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی فقط پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد.
  • پذیرش با صیغه‌نامه با مهر برجسته امکان‌پذیر است.
  • هزینه برای اقامت کودکان زیر 6 سال رایگان است.

 

مقالات و مطالب مفید

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *