+21 556 77900

تجربه لحظاتی بی‌نظیر در هتل فرودگاهی رکسان

هتل‌های بین‌المللی

فرودگاهی رکسان

هتل‌های بین‌المللی فرودگاهی رکسان یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ هتلداری و گردشگری رکسان است. این هتل‌ها اولین و تنها هتل‌های فرودگاهی کشور هستند که از ابتدای 1394، با ارائه خدمات ویژه و منطبق بر آخرین استانداردهای بین‌المللی و همچنین تحت برند گروه هتلداری آکور فرانسه (Accor)، به نام‌های سابق نووتل و ایبیس آغاز به کار کردند.

امتیازهای ویژه‌ی

هتل‌های بین‌المللی فرودگاهی رکسان

یکی دیگر از امتیازهای ویژ‌ی هتل‌های فرودگاهی رکسان و رمیس نزدیکی آن‌ها به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) است. از این رو، ترانسفر فرودگاهی رایگان و شبانه‌روزی از جمله خدماتی است که برای میهمانان هتل‌های فرودگاهی مهیا شده تا اقامتی بی‌دغدغه را تجربه کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه رزرو، با همکاران ما در هتل‌های بین‌المللی فرودگاهی رکسان تماس بگیرید.

خدمات و امکانات

هتل‌های بین‌المللی فرودگاهی رکسان

هتل‌های بین‌المللی فرودگاهی رکسان دارای 7 سالن همایش و کنفرانس هستند که هر یک از امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است. انعطاف در چیدمان اتاق‌های کنفرانس یکی از مزایای ویژه هتل‌های فرودگاهی محسوب می‌شود که راحتی و امتیازاتی کاربردی را برای شرکت‌کنندگان به همراه دارد.

رستوران‌های ایرانی و بین‌المللی و همچنین کافی‌شاپ هتل‌های بین‌المللی فرودگاهی رکسان یکی از نقاط قوت و ارزشمند هتل‌‌های فرودگاهی به شمار می‌روند. تنوع طعم‌ها و مزه‌های ایرانی و بین‌المللی، رنگین‌کمانی از ذائقه‌ها را ایجاد کرده است.

میهمانان در کنار اقامتی راحت و خوش می‌توانند از خدمات رفاهی هتل‌های بین‌المللی فرودگاهی رکسان اعم از اسپا، اتاق بازی، استخر و باشگاه ورزشی نیز بهره‌‌مند شوند. لاندری، اینترنت پرسرعت، روم سرویس 24 ساعته و سالن آرایش از دیگر خدمات هتل‌های بین‌المللی فرودگاهی امام خمینی (ره) به شمار می‌روند.

سبد خرید فروشگاه