+21 556 77900

تجربه لحظاتی بی‌نظیر در هتل فرودگاهی رکسان
بین‌المللی

هتل 5 ستاره رکسان

با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات مدرن، مطابق با استانداردهای بین‌المللی به همراه پرسنلی مجرب در هتل پنج ستاره رکسان آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز هستیم.

هتل رکسان مکانی مناسب برای اقامت ساعتی، روزانه و بهره‌مندی از خدمات قبل و بعد از پرواز است.

اتاق های هتل پنج ستاره رکسان

هتل 5 ستاره بین‌المللی فرودگاهی رکسان دارای 296 اتاق است که به سه دسته‌ی اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های ویژه معلولان و سوئیت تقسیم می‌شوند.

طبق نیاز خود می‌توانید یکی از اتاق‌های Single، Twin و Double را انتخاب نمایید. تمامی اتاق‌های هتل رکسان مجهز به به‌روزترین امکانات و خدمات رفاهی هستند تا مهمانان اقامتی خوش و آسوده را در طول اقامتشان در این هتل مدرن تجربه کنند.

اتاق‌های استاندارد Double

طراحی کلاسیک با استفاده از متریال‌های ممتاز و فضای 25 متری، محیطی دل‌نشین و راحت را برای کار و استراحت فراهم کرده است. دسترسی به امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت، سشوار، یخچال کوچک، تلویزیون 32 اینچ و ... بر راحتی این اتاق‌ها می‌افزاید.

امکانات

اتاق‌های استاندارد Twin

این اتاق‌های ویژه، دارای فضایی راحت و دل‌باز با تمامی امکانات رفاهی هستند.

دسترسی به امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت، سشوار، یخچال کوچک، تلویزیون 32 اینچ، میز کار و ... بر راحتی این اتاق‌ها می‌افزاید.

امکانات

سوئیت استاندارد فرانسوی

فضایی به مساحت 50 مترمربع، با نمایی دلپذیر و دل‌باز همراه با تخت دو‌نفره‌ی بزرگ محیطی را ایجاد کرده که تداعی‌کننده‌ی احساس امنیت و آسایش خانگی است.

در این سوئیت تمامی تجهیزات و امکانات اقامتی به منظور افزایش احساس راحتی مهمانان گردآوری شده تا بتوانند از اقامت خود نهایت لذت را ببرند.

امکانات​

امکانات و خدمات رفاهی

هتل‌های بین‌المللی فرودگاهی رکسان

گالری تصاویر هتل رکسان

اخبار و مطالب مفید

سبد خرید فروشگاه