+21 556 77900

تجربه لحظاتی بی‌نظیر در هتل فرودگاهی رکسان
بین المللی

هتل 4 ستاره رمیس

با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات مدرن، مطابق با استانداردهای بین‌المللی به همراه پرسنلی مجرب، در هتل 4 ستاره رمیس آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز هستیم.

هتل رمیس مکانی مناسب برای اقامت ساعتی، روزانه و بهره‌مندی از خدمات VIP قبل و بعد از پرواز است.

اتاق های هتل 4 ستاره رمیس

هتل 4 ستاره بین‌المللی فرودگاهی رمیس دارای 196 اتاق است که به سه دسته‌ی اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های ویژه معلولان و سوئیت تقسیم می‌شوند. طبق نیاز خود می‌توانید یکی از اتاق‌های Single، Twin و Double را انتخاب نمایید.

تمامی اتاق‌های هتل رمیس مجهز به به‌روزترین امکانات و خدمات رفاهی هستند تا مهمانان اقامتی خوش و آسوده را در این هتل مدرن تجربه کنند.

اتاق‌های استاندارد Double

طراحی کلاسیک با استفاده از متریال‌های ممتاز و فضای 19 متری، محیطی دل‌نشین و راحت را برای کار و استراحت فراهم کرده است. دسترسی به امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت، سشوار، یخچال کوچک، تلویزیون 32 اینچ و ... بر راحتی این اتاق‌ها می‌افزاید.

امکانات

اتاق‌های استاندارد Twin

فضایی راحت و دل‌باز با تمامی امکانات رفاهی ویژه افرادی است که اتاق Twin، را برای اقامت در هتل 4 ستاره بین‌المللی فرودگاهی رمیس برمی‌گزینند.

دسترسی به امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت، سشوار، یخچال کوچک، تلویزیون 32 اینچ، میز کار و ... بر راحتی این اتاق‌ها می‌افزاید.

امکانات

اتاق‌های استاندارد Single

فضایی دلپذیر همراه با تخت تک نفره‌ی محیطی را ایجاد کرده که تداعی‌کننده‌ی احساس امنیت و آسایش است. در این اتاق تمامی تجهیزات و امکانات اقامتی به منظور افزایش احساس راحتی مهمانان گردآوری شده تا توانند از اقامت خود نهایت لذت را ببرند.

امکانات

امکانات و خدمات رفاهی

هتل‌های بین‌المللی فرودگاهی رکسان

اخبار و مطالب مفید

سبد خرید فروشگاه