+21 556 77900

تجربه لحظاتی بی‌نظیر در هتل فرودگاهی رکسان

سالن‌های

هتل‌های بین‌المللی فرودگاهی رکسان

سالن‌های جلسات هتل‌های فرودگاهی رکسان
فرصتی‌ست برای خلق تجربه‌ای بی‌بدیل از هماهنگی و تفکر خلاقانه

سالن پارادایز

سالنی وسیع با طراحی فرانسوی؛ شکوه و زیبایی سالن پارادایز وصف‌ناپذیر است. سالنی با سطحی یک‌دست که امکان تنوع چیدمان را به راحتی ممکن می‌سازد.

گنجایش این سالن در حالت سینمایی 600 نفر است و با چیدمان بنکوئیت می‌توان ظرفیت را به 350 نفر تقلیل داد. سرویس‌دهی و ارائه خدمات در سالن پارادایز فرانسوی است و از استانداردهای بین‌المللی تبعیت می‌کند.

افرادی که خواستار برگزاری همایش‌ها، سمینارها، مراسم و جشن‌های خود به شیوه‌ای منحصربه‌فرد و هم‌تراز با اصول کیفی و کمی بین‌المللی هستند می‌توانند از خدمات سالن پارادایز استفاده کنند.

سالن‌های هتل‌های بین‌المللی فرودگاهی رکسان

سالن مريگلد، لوتوس، اركيد

هر آنچه برای ایده‌آل‌ترین اتاق جلسه از تجهیزات گرفته تا امکانات و نحوه سرویس‌دهی و حتی چیدمان و متریال به کار رفته در طراحی اتاق را می‌توانید در اتاق‌ جلسات مریگُلد، لوتوس و ارکید جستجو کنید.

اتاق‌هایی با ظرفیت 14 نفر و منطبق بر آخرین استانداردهای بین‌المللی و روز دنیا. با برگزاری جلسه در یکی از اتاق‌های جلسه‌ی هتل 5 ستاره رکسان، تجربه‌ای تازه و بدیع را کسب خواهید کرد.

در این اتاق‌ها تمامی امکانات برای بهره‌مندی از جلسه‌ای موفق و راحت فراهم شده است.

سالن‌های هتل‌های بین‌المللی فرودگاهی رکسان

سالن رز، لاوندر، تولیپ

سالن‌هایی ایده‌آل همراه با تجهیزات و امکانات ویژه برای جلسات کاری. در سالن جلسات رُز، لاوندر و تولیپ به راحتی و با توجه به نوع برگزاری جلسه می‌توان چیدمان میزها را تغییر داد.

هر سه سالن پذیرای 70 نفر هستند. نورپردازی این سه سالن به روشی است که مانع خستگی چشم‌ها می‌شود. رعایت استانداردهای بین‌المللی در سالن‌های رُز، لاوندر و تولیپ هتل فرودگاهی رکسان، کیفیت برگزاری جلسه‌ها را افزایش می‌دهد.

این سالن‌ها ایده‌آل‌ترین فضا برای برگزاری جلسه‌ها به شمار می‌رود.

هر جلسه، تجربه‌ای استثنایی است.

رزرو امکانات رفاهی هتل

با یک کلیک می‌توانید از خدمات رفاهی هتل نظیر سالن همایش و جلسات، رستوران‌های بین‌المللی و ایرانی متنوع، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه و ... بهره‌مند شوید.

سبد خرید فروشگاه