اقامت هتل با استخر در تهران

اقامت هتل با استخر در تهران

اقامت هتل با استخر در تهران میتونه یکی از تجربه های لذت بخش در مدت زمان اقامت مسافرها باشه. در این مقاله می‌خوام شما رو با هتلی آشنا کنم که علاوه بر استخر، کامل ترین امکانات و خاص ترین خدمات رو به مسافرهای خودش ارائه میده. هتل‌های لوکس همواره مکانی برای استراحت هستند و باید امکانات متنوعی رو به مسافرها ارائه بدن. یکی از این هتل‌های درجه یک و لوکس در تهران، هتل بین المللی رکسان فرودگاه امام خمینی هست که بی‌نظیر ترین امکانات رو برای مسافرها در نظر گرفته. هتل رکسان در نزدیکی فرودگاه امام خمینی ساخته شده و روزانه میزبان مسافرهای داخلی و خارجی زیادی هست. در این هتل مسافرها میتونن پس از اقامت از امکاناتی مثل استخر، سونا، جکوزی و … استفاده کنن. این موارد باعث میشن تا مهمون‌های این هتل از اقامتشون در هتل رکسان لذت ببرن.

اقامت هتل با استخر در تهران - رکسان هتلآشنایی با هتل فرودگاهی امام خمینی

این هتل پنج ستاره و لوکس دارای 492 اتاق شیک و دلباز هست که به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند. اتاق‌های هتل فرودگاهی امام خمینی با به روزترین تجهیزات و وسایل تکمیل شده‌اند و استاندارهای بین المللی رو برای افراد دارای معلولیت دارن. این هتل معمولا مناسب افرادیه که قصد دارن قبل از پرواز در مکانی مناسب (به صورت ساعتی یا روزانه) اقامت کنن. در ادامه شما رو با امکانات ویژه‌ی هتل فرودگاهی امام خمینی آشنا می‌کنیم.هلدینگ بین المللی رکسان سعی کرده تا هتل رکسان رو به بهترین شکل ممکن بسازه و در این هتل بهترین خدمات رو به مسافرها ارائه بده.

اقامت هتل با استخر در هتل فرودگاهی امام خمینی

در ارتباط با اقامت هتل با استخر در تهران؛ یکی از امکانات ویژه‌ای که هتل فرودگاه امام خمینی برای مسافرها در نظر گرفته استخرهای مجزا برای خانوم‌ها و آقایون هست. مسافرها می‌تونن لحظه‌های خوشی رو تو استخر هتل رکسان تجربه کنند. وقت گذروندن و شنا تو استخر باعث میشه که خستگی سفر به کلی از بدن مسافرها دربیاد. به شکل کلی استخر یکی از ویژگی های مهم در هتل های لوکس به حساب میاد. اما تمام ماجرا به وجود استخر ختم نمیشه و امکانات دیگه‌ای هم برای مهمون‌های هتل رکسان در نظر گرفته شده.

اقامت هتل با استخر در تهران - اقامت در بهترین هتل تهرانسونا در هتل فرودگاهی امام خمینی

سونا به عنوان فضایی برای آرامش و استراحت شناخته میشه. اتاق سونا معمولا دارای حرارت و رطوبت بالایی هست که باعث افزایش گردش خون، دفع سموم از بدن و باز شدن منافذ پوست میشه و برای سلامتی انسان بسیار کاربردی به حساب میاد. هتل فرودگاهی امام خمینی با بهره گیری از مدرن ترین امکانات از جمله اتاق سونا لحظات خوشی رو برای شما رقم میزنه.

استفاده از جکوزی در هتل رکسان

در کنار وجود استخر در هتل فرودگاهی امام خمینی، جکوزی هم برای مسافرها در نظر گرفته شده که برای کاهش استرس، آرامش و رفع خستگی بدن مورد استفاده قرار میگیره. جکوزی در واقع محیط بسته‌ی حوضچه مانندی هست که آب گرمی( ۳۷-۴۰ درجه سانتی‌گراد) داره و با جت‌های هوا یا آب برای ماساژ و آرامش بدن تجهیز شده. جکوزی مزایای زیادی داره و میتونه به بهبود کیفیت خواب شما کمک کنه. علاوه بر این موارد مزایای دیگه‌ای مثل کاهش درد مفاصل، سم زدایی و تغذیه‌ی پوست، پاکسازی سینوس‌ها و … داره که برای مسافرها به شدت کاربردی هست. در زمینه اقامت هتل با استخر در تهران، شما میتونید در هتل رکسان فرودگاه امام خمینی اقامت داشته باشید و در کنار اقامت در اتاق‌های پر امکانات این هتل از استخر و جکوزی اون لذت کافی رو ببرید.

اقامت هتل با استخر در تهران + بیشتر بدانیدتجربه‌ی دلپذیر ماساژ

ماساژ یکی از خدمات پرطرفدار در هتل فرودگاهی امام هست که برای آرامش و بهبود شرایط روحی و جسمی مهمون‌ها ارائه میشه. ماساژ توسط افراد مجرب و آموزش دیده در هتل رکسان انجام داده میشه که این افراد با استفاده از روش‌های تخصصی، اثرات آرام بخشی رو روی بدن شما میذارن. ماساژورها در این هتل‌ به شما اطمینان میدن تا فرایند ماساژ شما کاملا بهداشتی صورت بگیره. خدمات ماساژ در هتل‌ میتونه تجربه‌ای بی‌نظیر برای بهبود و از بین بردن مشغله‌های ذهن و خستگی‌های بدن شما باشه. پس از رزرو اتاق مد نظرتون در هتل رکسان، میتونید از لذت یک ماساژ حرفه ای بهره ببرید.

اقامت هتل با استخر در تهران + ماساژرزرو اتاق در هتل فرودگاهی امام

خب مقاله‌ی ما با موضوع اقامت هتل با استخر در تهران به پایان رسید. در این مقاله سعی کردیم تا بعضی از خدمات رفاهی که هتل رکسان به شما ارائه میده رو معرفی کنیم. استخر، سونا، جکوزی و … از جمله خدماتی هستن که به مهمون‌های هتل رکسان ارائه میشن. برای داشتن یک اقامت لذت بخش در هتل رکسان میتونید با چند کلیک ساده اتاق خودتون رو به صورت آنلاین رزرو کنید.

مقالات و مطالب مفید

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *