مشهورترین و بهترین رستوران های آنتالیا

فهرست مطالب این مقاله

بهترین رستوران های آنتالیا

شهر آنتالیا یکی از محبوب‌ترین شهرهای ترکیه است که با سرعت بسیار زیاد در حال رشد و پیشرفت می‌باشد. در سال‌های اخیر گردشگران بسیاری علاقه‌مند به این شهر پر‌هیاهو شده‌اند و همه ساله برای کشف سواحل عالی و فرهنگ سنتی و غنی ترکیه به آن سفر می‌کنند. آنتالیا از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی بسیاری تشکیل شده است که به گردشگران اجازه می‌دهد از سفر خود به کشور ترکیه نهایت لذت را ببرند؛ بهترین رستوران‌های آنتالیا، پارک‌های آبی، سواحل پر جنب و جوش و مراکز تاریخی این شهر ، آنتالیا را به یکی از بهترین مقاصد تفریحی گردشگری جهان تبدیل کرده است.

 مشهورترین و بهترین رستوران‌های آنتالیا کدم‌اند؟

همان‌طور که می‌دانید غذاهای ترکیه‌ای از محبوبیت بسیاری در سراسر جهان برخوردار هستند و از طرفی ذائقه مردمان کشور ترکیه به ذائقه ما ایرانی‌ها بسیار نزدیک است. بسیاری از افرادی که آنتالیا را مقصد گردشگری خود قرار می‌دهند، صرف غذاهای متنوع و لذیذ در رستوران‌های با‌کیفیت این شهر را جزو اولویت‌های سفر خود می‌دانند. اما برای این که بتوانید طعم غذاهای لذیذ ترکیه‌ای و یا بین‌المللی را در بهترین حالت آن تجربه نمایید، بهتر است به یک رستوران با‌کیفیت و محبوب بروید و از بهترین مواد غذایی و دست‌پخت سرآشپزان ماهر این رستوران‌ها لذت ببرید.

رستوران‌ها و غرفه‌های غذاهای خیابانی در آنتالیا بسیار زیاد هستند و خیلی از آن‌ها غذاهای با‌کیفیتی را سرو می‌کنند. با این حال، پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفر به آنتالیا با برخی از رستوران‌هایی که در بین بومیان وگردشگران محبوب هستند آشنا باشید. در ادامه با الی گشت باشید تا با ۱۰ تا از بهترین رستوران‌های آنتالیا آشنا شویم.

  1. MEHMET 7

رستوران مهمت ۷ از نظر مهمانان آن یکی از بهترین رستوران‌های آنتالیا به‌شمار می‌رود، مهمت ۷ دارای بار نوشیدنی کامل است که در طول شبانه روزی نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های خلاقانه و منحصر‌به‌فردی را برای مهمانان سرو می‌کند. این رستوران دارای فضای باز و فضای سر‌پوشیده است و در هر فصلی که به آن بروید، پذیرایی شایسته‌ای از شما صورت می‌گیرد. در صورت داشتن اتومبیل می‌توانید به پارکینگ دسترسی داشته باشید و خودروی خود را به مسئولین پارکینگ بسپارید تا آن را پارک کنند.

مهمت ۷ دارای وای فای رایگان می‌باشد و اگر قصد دارید با کودکان خود به این رستوران بروید می‌توانید از خدمات و منوی کودکان نیز استفاده کنید. همچنین مهمت ۷ برای مهمانان معلول قابل دسترسی با ویلچر است و می‌توانید با کارت‌های مستر کارت و امریکن اکسپرس نیز هزینه وعده غذایی خود را پرداخت نمایید. رستوران مهمت ۷  دارای منوی غذایی متنوع از جمله غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، ترکی،غذاهای گیاهی، حلال و غذاهای بدون گلوتن می‌باشد. بر اساس امتیازاتی که توسط ۸۹۶ مهمان به کیفیت غذاهای رستوران مهمت ۷ اختصاص داده شده، این رستوران امتیاز ۴.۵ از ۵ را دریافت کرده است.

آدرس رستوران مهمت ۷ : آنتالیا، Antalya Kultur Parki، Dumlupinar Bulv، ملتم

رستوران مهمت 7

  1. وانیل | VANILLA

رستوران وانیل در سال ۲۰۰۷ تأسیس شد و از آن زمان تا به امروز با پیشرفت‌هایی که داشته توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند و به یکی از بهترین رستوران‌های آنتالیا تبدیل شود. رستوران وانیل از دروازه هادریان تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. در محیط گرم و آرام این رستوران می‌توانید از انواع غذاهای ترکی و بین المللی لذت ببرید. سرآشپز اجرایی و صاحب رستوران وانیل منوی غذاهای رستوران را با تغییر هر فصل تغییر می‌دهد تا بتواند غذاهای محلی و فصلی ترکیه را در منو جای داده و تجربه منحصر‌به‌فردی را برای مهمانان خود به ارمغان بیاورد.

خدمات پارکینگ اختصاصی در این رستوران موجود می‌باشد و می‌توانید هم در فضا باز و هم در فضای سرپوشیده غذا و نوشیدنی خود را صرف نمایید. غذاهای ارائه شده در منوی این رستوران طیف وسیعی را شامل می‌شوند که می‌تواند برای همه سلیقه‌های رضایت بخش باشید؛ این غذاها عبارت‌اند از فرانسوی، بین المللی، گیاهی، حلال و بدون گلوتن. همچنین امتیاز اختصاص داده شده به کیفیت غذاها و خدمات این رستوران ۴.۵ از ۵ امتیاز می‌باشد.

آدرس رستوران وانیل : آنتالیا ۰۷۱۰۰، شهر قدیمی Kaleici و Hesapci Sokak شماره ۳۳

بهترین رستوران های آنتالیا

  1. رستوران سرایسر فاین داینینگ | SERASER FINE

هتل تووانا که یکی از محبوب‌ترین هتل‌های آنتالیا به‌شمار می‌رود، ضیافت‌هایی با غذاهای لذیذ و منحصر به فرد جهانی را در رستوران سرایسر فاین داینینگ به مهمانان خود ارائه می‌دهد که همین موضوع باعث شده تا این رستوران در بین لیست بهترین رستوران‌های آنتالیا قرار بگیرد. رستوران سرایسر فایندینگ از تیم سرآشپزان و کارکنان حرفه‌ای تشکیل شده است، به محض ورود به این رستوران و با دیدن دکوراسیون داخلی آن می‌توانید گوشه‌ای از تاریخ عثمانی را مشاهده نمایید. رستوران Seraser با قابلیت ارائه ۱۴۰ نوع مختلف از نوشیدنی‌ها به طور هم‌زمان، طیف بی‌نظیری از کوکتل‌ها و نوشیدنی‌ها را از سراسر جهان ارائه می‌دهد. در رستوران سرایسر فاین داینینگ می‌توانید از غذاهای متنوعی مانند غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، اروپایی، ترکی، بین‌المللی، گیاهی و بدون گلوتن لذت ببرید.

آدرس رستوران سرایسر فاین دیینگ : آنتالیا، No:18 Kaleici، کارانلیک سوک، توزکولار

SERASER FINE  

  1. رستوران پاناروما

رستوران پاناروما یکی دیگر از بهترین رستوران‌های آنتالیا به‌شمار می‌رود که به معرفی آن می‌پردازیم. اگر در شهر آنتالیا به دنبال کباب بره بودید حتماً به رستوران پاناروما بروید و در کنار وعده‌های غذایی بی نظیر آن از بار نوشیدنی متنوع این رستوران نیز لذت ببرید. همچنین رستوران پاناروما در کنار هر وعده غذایی برای مهمانان خود سالاد و انواع میوه‌ها را نیز سرو می‌کند. انواع غذاهایی که می‌توانید در این رستوران صرف کنید شامل غذاهای مدیترانه‌ای، ترکی، گیاهی، حلال و بدون گلوتن می‌باشد. خوب است بدانید که رستوران پاناروما از بین رأی ۱۵۱ مهمان امتیاز ۵ از ۵ را به خود اختصاص داده است.

آدرس رستوران پاناروما : آنتالیا، Kemer، Beycik Koyu Kemer Merkez

رستوران پاناروما

  1. رستوران CAN CAN

در رستوران CAN CAN می‌توانید اصیل‌ترین طعم‌های غذاهای سنتی ترکیه را تجربه کنید و از بهترین نوشیدنی‌ها در کنار آن لذت ببرید. رستوران CAN CAN یکی از بهترین رستوران‌های آنتالیا به‌شمار می‌رود که به صورت محلی و دوستانه از مهمانان پذیرایی می‌کند. اگر می‌خواهید در سفر خود به شهر آنتالیا از غذاهای با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه لذت ببرید، پیشنهاد می‌کنیم به رستوران CAN CAN بروید و از منوی متنوع و خلاقانه این رستوران، طعم‌های به یاد ماندنی غذاهای ترکی را تجربه نمایید.

این رستوران از دروازه هادریان تنها ۲ دقیقه فاصله دارد و اگر چه از دکوراسیون لوکس و مجللی برخوردار نیست، اما شک نکنید که کیفیت غذاهای این رستوران متحیرتان خواهد کرد. غذاهایی که در رستوران CAN CAN طبخ می‌شوند اغلب ترکی و حلال هستند و شما می‌توانید به صورت بیرون‌بر هم غذاهای خود را سفارش دهید. در نهایت، امتیازی که مهمانان این رستوران به کیفیت و طعم غذاها ارائه کرده‌اند، امتیاز ۴.۵ از ۵ می‌باشد.

آدرس رستوران CAN CAN : آنتالیا، Arik Caddesi

 

  1. رستوران ARMA

رستوران ARMA یکی از بهترین رستوران‌های آنتالیا برای ثبت لحظه‌های به یاد ماندنی و آرامش بخش می‌باشد. شما می‌توانید با صرف وعده‌های غذای با‌کیفیت و خوش طعم این رستوران از منظره زیبای خلیج و بندر مقابل آن نیز لذت ببرید. رستوران ARMA دارای پارکینگ اختصاصی می‌باشد و اگر همراه با کودکان خود می‌خواهید به این رستوران بروید می‌توانید از خدماتی که برای کودکان در این رستوران در نظر گرفته شده است استفاده نمایید.

این رستوران با ارائه وعده‌های غذایی متنوع اعم از غذاهای اروپایی، غذاهای دریایی، بین المللی، مدیترانه‌ای و حلال به خوبی توانسته رضایت مهمانان خود را کسب نماید، در صورتی که ۳۷۰ نفر از مهمانان این رستوران امتیاز ۴.۵ از ۵ را به خدمات و کیفیت غذاهای آن ارائه کرده‌اند. همچنین در رستوران ARMA می‌توانید از امکانات وای فای رایگان بهره‌مند شوید و پرداخت خود را با استفاده از کارت‌های مستر کارت، ویزا کارت و American Express انجام دهید.

آدرس رستوران ARMA : آنتالیا، شماره ۷۵ Kaleici Yat Limani، اسکله سی دی.

بهترین رستوران های آنتالیا

  1. رستوران CASTLE CAFE & BISTRO

صرف غذا و نوشیدنی در رستوران و بار نوشیدنی Castle Cafe & Bistro می‌تواند به یکی از تجربه‌های بی‌نظیر شما در طور سفر به آنتالیا تبدیل شود. بسیاری از افرادی که برای بار اول به این رستوران می‌روند، پس از صرف غذاهای اصیل و طعم‌های منحصر‌به‌فرد غذاهای این رستوران، این مکان را پاتوق وعده‌های ناهار و شام خود می‌کنند.

غذاها و نوشیدنی‌های متنوع و لذیذ این رستوران شامل طیف وسیعی از غذاها اعم از مدیترانه‌ای، اروپایی، ترکی، گیاهی و وگان می‌شوند و مهمانان این فرصت را دارند تا در کنار صرف وعده‌های لذیذ غذایی از نوشیدنی‌های بار و کافه رستوران Castle Cafe & Bistro لذت ببرند و تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد را برای خود رقم بزنند.

بر اساس نظر سنجی انجام شده، مهمانانی که تجربه صرف غذا در رستوران Castle Cafe & Bistro را داشته‌اند به کیفیت و طعم غذاهای رستوران نمره ۴ از ۵ را اختصاص داده‌اند.

آدرس رستوران Castle Cafe & Bistro : آنتالیا، Hidirlik Sok. شماره ۴۸ ، کیلینکاسلان

بهترین رستوران های آنتالیا

  1. پیتزا فروشی IL VICINO

پیتزا فروشی il Vicino یک پیتزا فروشی ساده نیست و به دلیل کیفیت غذاهایی که دارد می‌تواند در بین بهترین رستوران‌های آنتالیا قرار بگیرد. بنابراین اگر علاقه‌مند به پیتزاهای خوش طعم و ایتالیایی هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به پیتزا فروشی il Vicino سر بزنید. با این حال در نظر داشته باشید که اکثر پیتزاهای این رستوران به سبک پیتزاهای ترکیه‌ای آماده و طبخ می‌شوند و بنابراین نباید انتظار یک پیتزای کاملاً ایتالیایی را از آن داشته باشید.

همچنین پیتزا فروشی il Vicino در کنار سرو پیتزا طیف وسیعی از غذاهای متنوع از جمله وعده‌های غذایی مدیترانه‌ای، اروپایی، گیاهی و وگان را نیز برای مهمانان خود سرو می‌کند و می‌توانید از وای فای رایگان نیز در آن استفاده نمایید.

آدرس پیتزا فروشی il Vicino : آنتالیا، No:12 Kaleici پاسا کامی سوکاک.

بهترین رستوران های آنتالیا

  1. رستوران عینالی

بسیاری از گردشگرانی که علاقه‌مند به غذاهای محلی و ترکیه‌ای هستند رستوران عینالی را برای صرف وعده‌های غذایی منحصر‌به‌فرد با طعم‌های عالی قرار می‌دهند. در واقع، رستوران عینالی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی باشد که می‌خواهند از غذاهای ترکی و محلی، غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، گیاهی و وگان لذت ببرند. این رستوران هم دارای فضای باز برای نشستن است و هم دارای یک فضای سرپوشیده می‌باشد و با یک بار نوشیدنی کامل و هیجان‌انگیز از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. همچنین، خدمات و امکانات معلولین نیز در رستوران عینالی در دسترس می‌باشد.

آدرس رستوران عینالی : آنتالیا، Kaleici Yat limani Tuzkapisi Sokak No:7، سلجوک

  1. سوشی کوکویاکی

آخرین مورد در لیست بهترین رستوران‌های آنتالیا متعلق به رستوران آسیایی کوکویاکی می‌باشد. اگر علاقه‌مند به غذاهای دریایی آن هم از نوع سوشی هستید، سوشی کوکویاکی می‌تواند یک گزینه عالی برای صرف سوشی و رول‌های هیجان انگیز و خوش طعم به حساب بیاید. سوشی‌هایی که در این رستوران سرو می‌شوند کاملاً مطابق با ذائقه ایرانی‌ها درست می‌شوند و می‌توانید سوشی‌های متنوع بسیاری را از بین انواع مختلف سوشی در این رستوران سفارش دهید.

سوشی کوکویاکی دارای فضای باز و فضای سرپوشیده می‌باشد و شما می‌توانید اتومبیل‌های خود را در پارکینگ اختصاصی این رستوران پارک کنید. یک بار نوشیدنی مجهز نیز در رستوران سوشی کوکویاکی وجود دارد و می‌توانید غذاهای خود را به صورت بیرون‌بر هم سفارش دهید. انواع غذاهای این رستوران شامل غذاهای ژاپنی، غذاهای دریای، آسیایی و سوشی، گیاهی، حلال و بدون گلوتن می‌باشند.

آدرس رستوران سوشی کوکویاکی : آنتالیا، محله گوزلوبا، خیابان لارا | یاووز آپارتمان شماره:۳۸۹/E

سوشی کوکویاکی

برای مطالعه مقالات بیشتر اینجا کلیک کنید.

مقالات و مطالب مفید

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *