هتل فرودگاهی با امکانات ویژه

هتل فرودگاهی با امکانات ویژه

امروز تو این مقاله میخوایم با یک هتل فرودگاهی با امکانات ویژه آشناتون کنیم. پس با ما همراه باشید.

هتل‌های فرودگاهی به دلیل اینکه میزبان مسافرای داخلی و خارجی زیادی هستن خاص‌ترین امکانات رو ارائه میدن و تو دسته‌ی هتل‌های لوکس قرار دارن. هتل‌های فرودگاهی معمولا برای استراحت‌های کوتاه مدت مورد استفاده قرار میگیرن و تو این مدت زمان کوتاه باید آسایش و آرامش رو به برای مسافر مهیا کنن. بهترین هتل فرودگاهی اصولا نزدیک به فرودگاه ساخته میشه تا در رفت و آمد برای مسافرها مشکل خاصی نباشه. در کل این هتل‌ها برای مسافرهایی که وقت کافی برای اقامت ندارن طراحی شدن و معمولا به صورت ساعتی و روزانه رزرو میشن. هتل بین المللی فرودگاه امام خمینی یکی از همین هتل هاست که کامل ترین امکانات رو برای مسافرای خودش مهیا کرده که در ادامه میخوایم این امکانات ویژه رو به خوبی براتون توضیح بدیم.

هتل فرودگاهی با امکانات ویژه - رکسانامکانات لوکس هتل‌ فرودگاهی امام خمینی

بهترین هتل فرودگاهی با امکانات ویژه تحت عنوان هتل بین المللی فرودگاه امام خمینی با توجه به تکنولوژی های روز دنیا بهترین خدمات رو در اختیار قرار میده. اما کاربردی‌ترین خدمات این هتل‌ها میتونه مواردی باشه که در ادامه توضیح میدیم.

دسترسی سریع

بدون استثناء هتل‌های فرودگاهی همگی باید موقعیت مکانی و استراتژیک مناسبی داشته باشن تا مسافرها دسترسی آسونی به هتل و فرودگاه پیدا کنن. این مزیت به گردشگرها این امکان رو میده که بدون استرس از تاخیر در پرواز، اقامتی لذت بخش توی هتل داشته و در کل زمان‌بندی و برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشن.

جابجایی آسان

هتل‌های فرودگاهی همچنین امکان جابجایی و حمل و نقل از هتل به فرودگاه و برعکس رو برای مسافرها مهیا میکنن تا گردشگرها نگرانی درباره‌ی رزرو تاکسی، دیر رسیدن یا هر مشکل دیگه‌ای رو نداشته باشن. هتل بین المللی فرودگاه امام خمینی (ره) به صورت 24 ساعته سرویس‌های رفت و برگشت رایگان رو برای حمل و نقل مسافرها آماده کرده که هر 20 دقیقه این سرویس ها خدمت‌رسانی می‌کنن.

گروه رکسان طی سال‌ها، با استفاده از تجارب کسب شده و بهره‌مندی از متخصص‌های مجرب در ساخت هتل‌های جذاب تونسته تا یکی از بهترین هتل‌های فرودگاهی رو در تهران بسازه.

هتل فرودگاهی با امکانات ویژه + بیشتر بدانید

کافی شاپ و رستوران‌های با کیفیت

با صرف لذیذترین غذاهای ایرانی و خارجی در رستوران‌ اٌپن هتل فرودگاهی امام خمینی، در فضایی مدرن و شیک کنار عزیزانتون تجربه‌ای به یاد موندنی داشته باشید. یکی دیگه از رستوران‌های این هتل، رستوران گلکسی هست که فضای اون متناسب با اسمشه و توی طبخ غذا هم از بهترین مواد اولیه استفاده میشه. هر دو رستورانی که اسم بردیم غذاهای بین المللی رو برای شما آماده میکنن. اما یک رستوران دیگه هم توی این هتل برای شما مهمونای عزیز در نظر گرفته شده که در فضایی آروم و کاملا ایرانی می‌تونید اصیل‌ترین غذاهای کشور خودمون رو میل کنید.

کافی شاپ ری لانژ

برای اوقات فراغت مهمونای عزیز هتل هم کافی شاپ جذابی با منوی متنوع در نظر گرفته شده تا از نوشیدن انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و خوردن غذاهای کافه‌ای لذت ببرید.

امکانات ویژه رفاهی و تفریحی

در کنار همه مواردی که برای شما گفته شد، بعد از اقامت تو هتل فرودگاهی امام از چند ویژگی دیگه هم برخوردار میشید که در ادامه بهشون می‌پردازیم.

  • سرویس اسپا: در این هتل سرویس‌های اسپا زیر نظر افراد متخصص و آموزش دیده برای ریکاوری مسافرها انجام میشه تا خستگی سفر از بین بره و در نتیجه شادابی و نشاط بیشتری داشته باشید.
  • استخر: هتل فرودگاهی امام خمینی استخرهای مجزا برای خانم‌ها و آقایون در نظر گرفته و امکاناتی مثل سونا و جکوزی برای مهمونا مهیا کرده.
  • اتاق بازی: این هتل پنج ستاره اتاق‌ بازی کودک رو برای فرزندهای دلبند شما فراهم کرده تا کودک شما اوقات خوشی رو سپری کنه.
  • سالن ورزشی: در زمینه رزرو اتاق در هتل فرودگاهی با امکانات ویژه، می‌تونید بعد از رزرو در هتل فرودگاهی امام از سالن ورزشی مجهزش استفاده کنید.
  • سرویس CIP و CIP Plus: این سرویس می‌تونه تجربه اقامتتونو به مقدار خیلی زیادی لذت‌بخش‌تر کنه برای آشنایی بیشتر با سرویس CIP و CIP Plus می‌تونید به وبسایت رکسان مراجعه کنید.

همه‌ی خدمات تو هتل فرودگاهی امام به بهترین شکل به مسافرا ارائه میشه تا تو این مدت زمان کوتاه، اقامت خوبی رو تجربه کنن.

هتل فرودگاهی با امکانات ویژه + اقامت در هتلاتاق‌های مجهز برای اقامت

در رابطه با هتل فرودگاهی با امکانات ویژه در تهران، انواع اتاق‌های دلباز با بهترین امکانات مانند اینترنت نامحدود و رایگان، تلویزیون‌های هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و تعادل دما و … برای همه‌ی گردشگرهای عزیز توی هتل فرودگاهی امام خمینی در دسترسه. همچنین اتاق‌های ویژه‌ای برای خانواده‌ها هم در نظر گرفته شده.

سالن‌های کنفرانس

برای مهمون‌های هتل فرودگاهی امام، سه سالن‌ بزرگ برای سمینارهای مختلف و سه سالن کوچیک‌تر برای جلسات مهم، در نظر گرفته شده. برای اطلاع بیشتر از فضا و ظرفیت این سالن‌ها میتونید به وب‌سایت هتل ما مراجعه کنید.

کلام آخر

تو این مقاله درباره‌ی یک هتل فرودگاهی با امکانات ویژه مطالعه کردیم و آشنا شدیم. برای آشنایی بیشتر می‌تونید به وب‌سایت ما سر بزنید و در عرض چند دقیقه اتاق دلخواه خودتون رو به صورت آنلاین رزرو کنید.

 

مقالات و مطالب مفید

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *