معرفی بهترین و بزرگ ترین و جذاب ترین پارک های آبی دنیا

فهرست مطالب این مقاله

پارک های آبی با وجود امکانات و سرگرمی های فوق العاده بالا و هیجان انگیزی که برای بازدیدکنندگان خود فراهم کرده اند، امروزه به جذاب ترین مکان ها برای تفریح و سرگرمی تبدیل شده اند. در این مقاله از سایت هتل فرودگاهی رکسان تصمیم گرفتیم درباره بهترین و بزرگ ترین و جذاب ترین پارک های آبی دنیا بنویسیم.

 پارک آبی سیام در اسپانیا

پارک آبی سیام که در تنریف، اسپانیا و با الهام از فرهنگ سیامی شروع به کار کرده، مدعی است که دیدنی ترین جاذبه آبی در اروپا است. این پارک آبی جذاب در جزیره تنریف و در میان جزایر قناری، منطقه خودمختار اسپانیا قرار گرفته است. پارک آبی سیام که از جذاب ترین پارک های آبی دنیا به حساب می آید، جاذبه های زیادی از برج قدرت تا سرسره آبی مهیجی با ارتفاع ۲۸ متر دارد که سواری بر این سرسره می تواند برای هر بازدیدکننده ماجراجویی تجربه حیرت انگیزی باشد.

 پارک آبی آتلانتیس آکواونچور در دبی (Atlantis Aquaventure)

این پارک آبی یکی از بهترین‌ جاهای دیدنی در دبی است که به شما نوید تجربه‌ای متفاوت را می‌دهد. در این پارک آبی می‌توانید روی ۳۰ سرسره آبی ماشین‌سواری کنید و در مسابقه‌ای مهیج و پُر آدرنالین شرکت کنید. عاشقان ماجراجویی و هیجان در این پارک، می‌توانند لذت سقوط از سرسره‌های آبی را تجربه کنند. در این دنیای پُر آدرنالین، انواع حیوانات آب‌دوست مثل دلفین و شیر دریایی وجود دارند و دوست‌داران حیوانات از تماشای آنها لذت خواهند برد. علاوه‌ بر این هیجان، ساحل آبی این پارک، با وسعت ۵۰۰ متر، فضایی آرامش‌بخش برای استراحت محسوب می‌شود.

پارک آبی وتساید (Wetside Water Park)

پارک آبی وتساید یکی از بهترین پارک های آبی دنیا است که در خلیج هِروِی استرالیا واقع شده است. خلیج هِروِی شهری در جنوب کوئیزلند است. کوئیزلند از مناطق شمال شرقی استرالیا است که خط ساحلی آن در حدود ۷ هزار کیلومتر است. پارک آبی وتساید جایی برای لذت‌بردن از هیجان و تجربهٔ جریان‌یافتن‌ آدرنالین در رگ‌ها است.

معرفی بهترین و بزرگ ترین و جذاب ترین پارک های آبی دنیابرای مطالعه مقالات بیشتر اینجا کلیک کنید.

اکو پارک آهایال دژود در برزیل (Eco Parque Arraial d’Ajuda)

تعدادی از بهترین پارک های آبی دنیا در برزیل واقع شده است و اکو پارک آهایال دژود یکی از این سرزمین‌های آبی است. سرسره‌های مهیج، تونل‌های آبی خانوادگی، انواع استخر، رستوران‌های خوشمزه و دیگر جاذبه های گردشگری در این مجموعه برای ساخت لحظه‌های شیرین فراهم شده است. گذراندن فصل تابستان در این سرزمین آبی، بی‌شک فراموش‌نشدنی خواهد شد.

پارک آبی تایفون لاگون دیزنی (Disney’s Typhoon Lagoon Water Park)

تایفون لاگون یکی از پارک‌ های آبی والت دیزنی در جهان است که در آن جاذبه‌های تفریحی فراوانی برای خانواده‌ها فراهم شده است. این پارک آبی در اورلاندو از مناطق ایالت فلوریدا جا خوش کرده است. در این مجموعه می‌توانید از بازی‌های آبی و قایق‌سواری لذت ببرید و برای بچه‌ها این فرصت را فراهم کنید که در فضایی خوش‌رنگ‌ولعاب و خاص تفریح کنند.

پارک ساحلی (Beach Park)

یکی از بهترین پارک های آبی دنیا پارک بزرگ ساحلی در آکورایز بزریل است. در این پارک، آب از ۱۴ منطقهٔ مرتفع به پایین سقوط می‌کند و هیجان و زیبایی را به ارمغان می‌آورد. در این سرزمین پُر آدرنالین، از تمام بازی‌های مهیج، استخرها، سونا، پیاده روی در طبیعت و… لذت خواهید برد.

معرفی بهترین و بزرگ ترین و جذاب ترین پارک های آبی دنیابرای مطالعه مقالات بیشتر اینجا کلیک کنید.

پارک آبی آکواونچر در دبی، امارات متحده عربی

پارک آبی آکواونچر که بزرگ ترین پارک آبی در خاورمیانه و اروپا است، یکی از بی شمار پارک های آبی جذابی است که طی سال های اخیر در شهر دبی ساخته شده است. بازدیدکنندگان از پارک آبی آکواونچر از بهترین و جذاب ترین پارک های آبی دنیا می توانند فرصت سواری بر سرسره های آبی و همینطور شنا و غواصی در کنار کوسه ها و سفره ماهی ها را داشته باشند.

برای مطالعه مقالات بیشتر اینجا کلیک کنید.

مقالات و مطالب مفید

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *