آشنایی با زیباترین مکان های دیدنی سوئد

فهرست مطالب این مقاله

کشور سوئد پر از جاذبه های گردشگری و مکان های زیبا و تفریحی زیادی از جمله پارک ملی و دامنه های اسکی و جزایر زیبا می باشد.

برای مطالعه مقالات بیشتر اینجا کلیک کنید.

جاذبه های گردشگری سوئد

در منطقه اسکاندیناوی و در بخش شمالی قاره اروپا کشور زیبایی به نام سوئد واقع است که با کشورهای نروژ و فنلاند هم مرز است و جاذبه های گردشگری بی نظیری و مکان های تاریخی و سواحل زیادی را در خود جای داده است و با وجود هتل های درجه یک و امکانات ویژه پذیرایی مهمانان و گردشگران می باشد.

پایتخت این کشور استکهلم می باشد انجام پذیرفتن فعالیتهای اداری در آن میسر می شود بدون شک میدانید که استکهلم به علت پیشرفته و مدرن بودن در هر چیزی از سبک زندگی گرفته تا خوراک ، دیزاین ، فشن و فناوری های علمی پیشرفته یکی از زیباترین شهرهای دنیا محسوب می شود به طوری که سوئدی ها مدعی هستند استکهلم جزو شهرهایی می باشد که زیبایی ها و خصوصیات یک متروپولیس بین المللی را دارد.

جاذبه های دیدنی سوئد

مجمع‌الجزایر استکهلم

بزرگترین مجمع الجزایر سوئد یا زنجیره ای از جزایر کوچک، دور پایتخت استکهلم توسعه یافته‌اند و این امکان را به مسافران میدهد که دسترسی راحتی به هزاران جزیره زیبا و بخش کوچکی از مناطقی که دارای سکنه هستند، داشته باشند. برای به حداکثر رساندن لذت تجربه خود می‌توانید کشتی‌های مسافربری که تور مجمع الجزایر

را در تابستان به شما پیشنهاد می‌دهد، تجربه کنید و یا گردش در جزیره را امتحان کنید. بعضی از جزایر دست نخورده خانه حیوانات وحشی هستند و مکانی مناسب برای پیاده روی یا قایق رانی به شمار می‌روند.

منطقه حفاظت شده کالبرگ

برای مشاهده اکوسیستم طبیعی و منحصر بفرد سوئد به منطقه حفاظت شده کالبرگ بروید . در این منطقه می توانید انواع مختلفی از گیاهان و حیوانات که در هیچ جای دیگر دنیا وجود ندارد را مشاهده نمایید.

جزیره جورگاردن

یکی دیگر از جاذبه های مهم سوئد جزیره جورگاردن هم است که در آن جاذبه های زیادی مانند نگارخانه ها ، موزه ساکنسن که موزه فضای باز بزرگی است و باغ وحش که مکانی برای مشاهده گونه های حیات وحش مخصوص این منطقه است ، وجود دارد. در این جزیره می توانید فرهنگ سنتی مردم سوئد را مشاهده کنید و صنایع دستی سوئدی را ببینید.

اسکانه

اسکانه با حاصلخیزترین خاک دنیا در جنوب سوئد قرار دارد. قلعه‌ها و باغ‌های زیبای بسیاری از قرون دوازده تا نوزده در این منطقه برجا مانده است. شما می‌توانید با سفر به اسکانه از طبیعت زیبای دریاچه‌ها، زمین‌های زراعی و جنگل‌ها لذت ببرید. رستوران‌های محلی با غذاهای لذیذی در اسکانه وجود دارند که تجربه‌ی آن‌ها مطمئناً برای شما لذت‌بخش خواهد بود.

برای مطالعه مقالات بیشتر اینجا کلیک کنید.

مالمو Malmo

شهر تاریخی قرون وسطایی مالمو دارای ساختمان های مدرن و معاصر است که بهترین توصیف برای آن قدیمی و جدید در کنار هم می باشد. مالمو به عنوان سومین شهر بزرگ سوئد دارای شهر قدیمی (Gamla Stoden) با سه میدان اصلی به نام های Stortoget، Lilla Torg و Gustav Adolfs Torg است. در این شهر قدیمی می توانید از قلعه ی Malmohus Slott بازدید کنید. Turning Torso از جاذبه های جدید مالمو است که یک شاهکار معماری است و بیش از 190 متر در آسمان پیچ و قوس می خورد.

ایستد Ystad

ایستد شهری ساحلی در جنوب سوئد است . صومعه ی Greyfriars (یکی از بهترین صومعه های قرون وسطایی حفاظت شده ی سوئد) و کلیسای مریم مقدس (یک کلیسای بزرگ قرون وسطایی) از آثار باشکوه معماری گوتیک هنسا Gothic Hansa هستند. مناظر زیبای ساختمان های رنگی نیمه چوبی را با پیاده روی در خیابان های سنگفرش ایستد می توانید مشاهده کنید. یادمان سنگی Ales Stenar در شرق ایستد قرار گرفته که از 59 سنگ بزرگ تشکیل شده که به شکل یک کشتی درآمده اند.

آشنایی با زیباترین مکان های دیدنی سوئد

برای مطالعه مقالات بیشتر اینجا کلیک کنید.

جاکموک

جاکموک شهری زیبا در شمال سوئد است که بازار قدیمی آن با بیش از 400 سال قدمت شهرت زیادی دارد. هر ساله این بازار در ماه فوریه فعالیت خود را شروع می‌کند. در جاکموک حتماً خوراکی‌های محلی را امتحان کنید و در بازار به تماشای رقص محلی بی‌نظیر این منطقه بروید. موزه‌ی آجته در جاکموک نشان‌دهنده‌ی فرهنگ عمیق مردم این منطقه است.

به دلیل قرار گرفتن این شهر در بالای مدار قطب شمال باید در آن انتظار روزهای بی‌پایان در تابستان یا شب‌هایی طولانی در زمستان را داشته باشید.

برای مطالعه مقالات بیشتر اینجا کلیک کنید.

مقالات و مطالب مفید

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *